Seac Paghe Web: De App voor het Beheren van Salarisadministratie en Aanwezigheid
Seac Paghe Web is een Android-app die is ontworpen om de communicatie tussen het bedrijf, werknemers en de salarisadministratie te vergemakkelijken bij het beheren van aanwezigheid, roosters en documenten verzenden. Met de app kunnen werknemers verlof en afwezigheid rechtstreeks vanaf hun smartphones aanvragen, net alsof ze op het Seac Paghe Web-portaal werkten. Geautoriseerde accounts kunnen de aanvragen goedkeuren of afwijzen, met automatische invoer in het aanwezigheidsblad van de werknemer in geval van goedkeuring, waardoor het werkproces wordt vereenvoudigd en versneld.
Bovendien stelt de app werknemers in staat om in en uit te klokken zonder de noodzaak van specifieke hardware of badges. Om de communicatie te verbeteren, beschikt de app ook over een documentmodule waarmee documenten van het bedrijf naar de werknemers en vice versa kunnen worden verzonden en ontvangen. Alle salarisdocumenten, zoals salarisstroken of belastingformulieren, kunnen rechtstreeks naar de werknemers in digitale vorm worden verzonden, zodat ze deze direct vanuit de app kunnen bekijken.
Beoordelingen about Seac Paghe Web
Heeft u geprobeerd Seac Paghe Web? Wees de eerste om uw mening te verlaten!